• Voor 11.00 uur besteld = morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €20,-
  • Veilig betalen, ook achteraf
Foto
Benieuwd hoe we jouw plant verzenden en wanneer je hem mag verwachten?

1. Op werkdagen voor 11.00 uur besteld = Morgen in huis met PostNL*
Alle planten en accessoires tot een hoogte van 170 cm verzenden we binnen Nederland en België met PostNL. Plaats je jouw bestelling op vrijdag na 11.00 uur of in het weekend, dan versturen we je pakket op maandag. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch per e-mail de track & trace code, waarmee je zelf je pakket kunt volgen. 

Ben je niet thuis?
Geen probleem. De bezorger zal het pakket -indien mogelijk- afleveren bij de buren. Mocht dit niet lukken, dan laat hij een briefje achter met een code. Met deze code kun je jouw tweede aflevering wijzigen. Doe je niets, dan komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs. Mocht je dan nogmaals niet thuis zijn, dan gaat je pakket naar het dichtsbijzijnde pakketpunt en kun je het daar afhalen.

* Leveringstermijnen zijn slechts ter indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid.

2. Gratis verzending vanaf € 20,- in Nederland en België
We verzenden door geheel Nederland en België. Voor orders onder de € 20,- brengen we € 4,95 aan verzendkosten in rekening. Bestel je voor meer dan € 20,- dan is verzending helemaal gratis. 

3. Planten vragen een goede verpakking 
Om jouw plant netjes en onbeschadigd te kunnen verzenden, maken we gebruik van speciale dozen. Planten zijn over het algemeen goed te verpakken en kunnen onbeschadigd verzonden worden. We zetten de planten goed vast, zodat ze netjes bij jou thuis of op het werk afgeleverd kunnen worden.

4. Hoe lang mag jouw plant onderweg zijn?
Over het algemeen heb je jouw plant de volgende dag al in huis. De meeste planten zitten daardoor nog geen 24 uur in de doos. Mocht je plant nu iets later geleverd worden, dan is dat over het algemeen ook geen probleem. De planten hebben voldoende vocht en voeding om veilig enkele dagen onderweg te zijn.

5. Verzending in de winterperiode
Wanneer de temperatuur buiten onder het vriespunt komt, is het niet meer verantwoord om planten te verzenden. Wanneer je op dat moment een bestelling plaatst zullen we in overleg kijken naar alternatieve bezorgopties. We kunnen je plant 's morgens vroeg laten afleveren op een PostNL pakketpunt, zodat het verwarmd staat, maar levering met onze eigen bezorgdienst behoort ook tot de mogelijkheden.

6. Het uitpakken van je plant
Zodra je pakket bezorgd is, is het tijd om de plant uit zijn verpakking te halen. Doe dit voorzichtig en zet hem om zijn plek.

Pas op met water:
Geef je plant niet direct -te veel- water. Je plant heeft veelal voordat hij op transport gaat al voldoende water gekregen voor een hele week, in de winterperiode kan dit zelfs al voldoende zijn voor 2 weken. 

Let op met voeding:
Wanneer je plant van de kweker afkomt zit er veelal nog voldoende voeding in de kluit voor enkele weken. Geef je planten dus de eerste weken nog geen voeding en zeker niet in de wintermaanden, daarna kun je dit rustig gaan opbouwen. 

Hoeveel voeding of water jouw plant nodig heeft, kun je vinden op onze pagina met verzorgingstips.

Product beschadigd bij ontvangst?
Is je bestelling ondanks alle zorgt toch beschadigd tijdens transport, dan horen we dat graag z.s.m. en gaan we op zoek naar een passende oplossing. Voor een goede en snelle afhandeling, ontvangen we bij voorkeur een foto per e-mail.

Contact
Mocht je verder nog vragen hebben over de verzending, neem dan gerust contact met ons op. 
Bestellen bij Flora Fashion
  • Voor bedrijf & particulier
  • A-kwaliteit
  • Snelle levering
  • Direct van de kweker
  • Veilig betalen met iDeal, Bancontact, Creditcard, overboeking en Achteraf
  • Gratis verzending vanaf €20,- Nederland & Belgie met PostNL
  • Deskundig advies
veilig betalen
Klantenservice phone0174-352010 mailinfo@kamerplantenbak.nl

Maandag - vrijdag
9.00 t/m 17.00 uur

Hulp nodig?
Ik sta u graag
te woord

neem contact op
veilig betalen

© Flora Fashion 2019